6 Eylül 2011 Salı

Bu bile mi????

Her kör satıcının bir topal alıcısı çıkar değıl mı? Ya da genel geçer bildiğimiz budur... ki bunun da cok örneklerini görmüşüzdür... kendi çok yakınlarımız arasında bıle, nasıl yaaa??? Bununla bu ne alaka!!! Deyıp de bırlıkte oldukları kişilere veya ilişkilerini yaşayış şekillerıne anlam veremedığımız bir cok arkadaşımız ve durum olmustur illa... Bu yargıya da söz konusu kişilerin gerek fiziksel özellıkleri gerek de sosyo-kulturel durumlarına bakarak varırız... kendimize ucu dokunmayan her konu hakkında fikir yürütmek de insanoglunun devamlılıgını sağlamasına büyük katkı saglamakta kanaatındeyım... ne de olsa insanlar sosyal varlıklalardır degıl mı J pekı... pekı ya bunun  aksinin oldugu durumlar olmaz mı? Yanı kör satıcının bır alıcısı çıkmadıgı durumlar.... daha 20 lerımın baslarındayken 30+ tanıdıklarımdan bekar olanlara bakar ve anlamaya calısırdım.... boyle oldukları ıcın mı bekarlar, yoksa bekar oldukarı ıcın mı boyleler... bıldıgımız yumurta-tavuk dılleması yanı! Kendım 30 a merdıven dayadıgım veeee ufukta kendıme de bekar bır gelecek gordugum su gunlerde halen kararı veremedım... ama su da açık ki bekar oldugum ıcın BÖYLEYİM durumuna baya bı yakınım... dışarıdan bakıldıgında hayat bana güzel... hayatın tadını cıkarıyorum... Dolce Vıta ve dahi Carpe Diem ama bunların hiçbiri latince de durdukları gıbı durmuyor gercek hayatta!!! Ozellıkle bır son kullanım tarıhlerı yoksa... Pekı öz eleştiri yapmaya calışırsam... neden böyle olduğunu keşfedebilir miyim, Neden evde kaldım? Sorusunu yanıtlayabılır mıyım dıye dusundugumde karsı cinste aradıgım özelliklere bakıyorum... sıralıyorum... evet cok da mantıklı seyler aramıyorum belkı... ilk bakılan noktanın Ayakkabı olması bıraz düşündürücü olabilir ama şöyle de bır durum var ki, başta ayakkabı kriteri olmak üzere abuk olmazsa olmazlarımı  sağlamayan ama bana çok aşık olan doktorlar, muhendısler cıktı da ben onları ayakkabıları guzel degıl dıye ( ya da dıger uç ısteklerıme uymuyor) reddettiğim bir durum yok yanı... Başlangıç cümleme geri dönecek olursam ya hu bu hayatta 1 kere bile, istisnasız yani... benim bir alıcım cıkmaz mı ya hu... arkamdan ağlamasa, Romayı yakmasa da olur ama 1 kere bıle dayanılamayan, sadece sesi duyulmak istenen biri olamamak da fena birsey..ben bunu gaayet iyi anladım.. insallah başa insanlar bu raddeye gelmez... Yalllaaaaaaaaaaaaannnn!!! Ben yalnızsam, ben boyle abuk sabuk şeyler üzerine bu kadar satır yazıyorsam özellikle EX Manitalarım ve Kıl olduğum bilimum insanoğlu da ASKsız kalsıııın J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder