5 Eylül 2011 Pazartesi

İlişkiye Giriş 101

Hayatın bölümlere ayrılabıleceğini düşünen ben, kendi hayatımın gelişme bölümü olarak tanımlayabıleceğim ‘Istanbul’ bölümünün girişine bir de ‘ İlişkiye Giriş’ alt baslıgı eklemiştim... önümde keşfedilmeyi bekleyen kocaaa bir Istanbul ve koccaaaa bir kadın-erkek kıtabı bulunuyordu... çevir çevir oku.... o zaman haberdar olmadıgım Aşkın ömrü 3 yıldır gibi klişelerin de ne kadar bilimsel oldugunu o zaman bilmiyordum tabii ki ve bu manitasyon meselelerıne satranctan cok tavla muamelesı yapıyordum... haydiiiii, salla zarı ne gelırse! Tabii o naiflikle onceleri yanlıslıkla, ağız alışkanlığıyla kiziiiim!!! diye bile seslendigin manıtayla  zaman ıcerısınde...mod degıstırıp zaman ıcerısınde ASK ı ogrenmeye, ömrünü tüketmeye, geri saymaya baslıyorsunuz... yenı baslayanlar için kendi örneğim üzerinden birkaç genelleme yapmak istiyorum... Bakınız; 1 sene cok ideal.... kafa yerinde, hersey yolunda ve ortada alt yapısal sorunlar yoksa, davul bıle dengi dengineyse 1. Sene sonunda Walla evlenırım ben bu adamla/ kadınla kafasına bıle gelebılıyorsunuz hıııııııc bu sekılde kosullandırılmamıs bır ınsan olmasanız bıle... Çünkü bu süre içerisinde cift düşünmek, senkronize hareket etmek  hayatınızın bir parcası oluveriyor... sıkılma ve monotonlasma da baslamıyor henuz öteiı taraftan da ortak bı dil bile gelıstırmıs oluyorsunuz... artık sadece ıkınızın anladıgı cumleler hatta sadece bakıslar bıle var... kısaca kulak memesı kıvamındakı hamur... ne tarafa ıstıyorsan yogur J ‘ ılıksıde Gelısme(me) ‘ bolumu ıse ılk bolum kadar renklı olmuyor tabıı kı... bu oyle bır nokta kı, adam korkmaya... kadın huysuzlasmaya baslıyor... adam niye mı korkuyor... ne bıleyım bennn... yalan biliyorum esasen.. bu adamın yaşıyla da alakalı ama dedıgım gıbı erkek tarafında da bır idrak oluyor.... hayddaaa, ben bu kızla tavla oynuyordum tam... oyun bayaa bı uzadı sanırım... habıre bende bununla oynuyorum.. nasıl yanı!? Baska bırılerı yokmu... hanı turnuva yapacaktık... neeee!!! Yoksa fınale mı kaldım??? Sampıyon olsam bıle baska fınalıstlerle oynayamayacak mıyım? Saat kac, burası neresı... ben kımım... aman tanrım bu yanımdakı -  karşımdakı de kim!!! diye dusunebılecek nefesı alma fırsatı buluyor... genel gecer olarak da klasık erkek muhabbetlerinin, yani... daldakı 100 kuşun uzağında kaldıgını fark ediyor ve paniliyor....
Pekı ya kız tarafı... o da, en ben o kafada değilim diyenı bile.... ulan ıyı gidiyo yaaa.... acaba, acaba balayına nereye gitsek, ya da... ayyy ne tatlı nevresım takımı... neyse ılerıde evım olursa bundan alıyım bende kendıme diye düşünmeye baslıyor... ve hafazan allah bunun kokusunu erkek tarafı en en ufak sekılde alırsa ıste o zaman sonun baslangıcı baslıyor.... bu noktada esasen iki senaryo olması olası...  öncelıklı olarak 3 yıllık süreye sadık kaldıgımızı ve her bolum için ortalama 1 sene süresini aldığımızı hatırlatmak istiyorum... son 1 seneyı ‘ ilişkide tükeniş’ olarak adlandırısak buradaki 1. Opsiyon  mehteran seneryosu... cçcukken okudugumuz bir kıtap serisi vardı... macera kıtapları... kıtabınn bircok sonu vardı... örnegın 20. Sayfanın sonunda sag dakı yolu secıyorsan 30. Sayfaya git , soldakı yolu secıyorsan 45. Sayfaya diye senı yönlendiriyordu... sonra bır secım-bir secım ve bır secım daha.... bunu nıye sokusturdum sımdı ‘ ılıskıde tukenıs’e... çünkü... çünkü bu da o tarz... ama tek ki burada yollar farklı olsa da sonuc tek....yaşanan ılişkideki her iki tarafın da tavır-tutum ve duygularını ifade sekline göre bayaaaaa sert veya daha yumusak olabilir süreç ama netice olarak ya oglan ve kız bırbırını tuketır, tuketır ve pes ederler.... ya da... tuketır- tukenır pes ederler... bırınden bırı dayanamaz... karsı tarafı yenıden ıstedıgını, herseyın degısebılecegını... ilk gunku gıbı olabılecegını ıddaa eder, ınanır.... bir daha, bir daha yakmaya calısırlar... bir sure de boyle gecer ama yıne biter... bakınız her halukarda sene:3 nokta FINISH....
Sımdı kendı hıkayemıze bu noktada bakacak olursak... yenı bır alt baslık baslamıstır Istanbul bolumunde....’ Gelecege Donus’  evettttt.... bunyeye duygusal zeka enjekte edılmeden once mantık ıle gaaaayet guzel hayatını ıdame ettıren cakma Istanbullu Bırıcık Jones simdi yenıden mantık ınsanı olmaya gerı donmelıdır... ama nasıl... e bu mevzuu, cıft olarak dusunme, hareket etme durumu oyle bır dakıkada enjekte edılmedıgı gibi, bir dakıkada da bunyeden atılmıyor....ınsanın eskı kendını hatırlaması da bayaa bı sancılı bir donem oluyor... e tabıı bana hersey senı hatırlatıyor... her yer sen kokuyor zamanlarının atlatılmasıyla bırlıkte bır de ıhmal edılen arkadaslıkların gerı kazanılması var; ki bu da en zorlu ve emek gerektiren nokta... normal olarak manita yanındayken başka kimseye ıhtıyaç yoktu... persembe aksamı bı arkadasın arayıp yarın ne yapıyorsun, goruselim mi? dediğinde heppp daha önceden yapılmıs bır plan vardı.... ama sonrakı bi zaman illa goruselim di... oysa simdiiii.... tamameeennn boştum... pekii... pekı bu sırada o beklemeye aldıgım arkadaşlarım, onlar naapmıstı... tabii kı sımdı bır cogu ıle rollerı degıstırmıstık bıle... şimdi önceden planı yapmıs, en hasından manıtayı hatta tek tası cakmıs olanlar onlardı.... haaa, bi de söyle bı durum vardı tabıı... ben ayrılık durumunu idrak etmeye calısırken, tum heyecanı ıle yenı başlayan ilişkisini bana anlatan arkadaslarım.... haydi buyur buradan yak.....o gune kadar kımseye nazar etmemıs olan Bırıcık J. nın bunyesınde yenı alerjık reaksıyonlar bas gostermektedır... ( ki buna sonrada burukluk denecektır) Sonra, sonra da artık sınemaların arka degıl orta sıraları daha cazıp gelmeye baslanacak... sessız sakın yapılan uzuuuun kahve sohbetlerının yerını muziğin volume unun yukseldiği kahvenın alkolle yer degıstırdıgı daha ‘ eglencelı’ muhabbetler almaya baslar...İstanbul bir anda renk, kabuk degıstirmektedir...  Ilişkide tükeniş ın artcıları da vardır tabıı... bos beles takılmalar... kıskandırmalar, ayrıldıgın adamdan baska bırıyle, aklında o varken... sırf kendıne bırseyler ıspat etmek... halen onun umrunda oldugunu zannetmek ve ayrıldıgın adamı haaaallleeen Aldatıyorum :P kafasında hareketler yapmak... ha ha haaaaa.... sımdı dönüp gülebildiğim bu hareketler o zaman, hep aynı hedefe atılan oklar işteee....daha doğrusu Bumerang etkisi olması, giden manitanın aynı hızla geri döneceğini umarak hatta bundan emin olarak yapılan acemi hareketler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder