5 Eylül 2011 Pazartesi

Siftah...

Merhaba! Bendeniz 29,5 yasında ( ki kalıcıyım ben bu noktada ) J İstanbulda ikamet eden bir Ankaralıyım... Ziyadesiyle geveze olmanın yanı sıra kafasında sürekli tilkilerin birbirini kovaladığı, hayatı bir türlü akışına bırakamayan, bardağın genelde boş tarafını görme eğiliminde olan, maymun iştahlı sayılabilecek...sıradan bir şehir insanıyım.  İlahi adalete sonuna kadar inanıyorum...ve benim de bu tartıda kaybettiğim noktada an itibari ile ASK gibi görünüyor ki bu yüzden kendime Biricik Jones diyorum... Buradaki ilahi adalet kısmını biraz açarsam eğer, hayatta insanların her konuda full şanslı olamayacağına inanıyorum. Elimizdeki temel kalemleri Sağlık –Aile - İş – Aşk -Para olarak 5 e ayırcak olursak bu ögelerin hepsinin hayat terazinde dengede durmaya çabaladığını varsayarıyorum. Hepsine aynı yoğunlukta tek bünyede sahip olunan noktaya Nirvana diyebilirizJ ki bu da her gün karşımıza çıkmaz! Biz ki Nirvanaya ulaşamayan çoğunluk içinde de kalemlerin genel temayül olarak birinin en zayıf halka olarak ilahi adaleti sağlamak açısından her insana en az olarak verildiğine inanıyorum. İşte dediğim gibi hiç birinde 10 numara ol(a)masamda benim en zayıf halkam da aşk ama her fani gibi bende diğer kalemlerde sahip olduklarım için şükretmenin yanı sıra sürekli daha fazlasını isteme potansiyeline sahibim. Hatta aman bundan da eksik kalmayayım diye Blog olayına da böylece giriş yapmaktayım...Bakalım bir bloga iç dökmek nasıl birşeymiş ve ben bunun devamlılığını sağlayabilecek miyim? Meraktayım...acaba yeni terapi yöntemim ne kadar etkili olabilecek J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder