5 Eylül 2011 Pazartesi

Tik – Tak, Tik – Tak...

Su muzık kanallarında çalan sarkıların altında hangı senenın şarkısı oldugunu yazmaları cok fena bırsey... 29,5 yasına gelıp yaslanıyorum ve yalnızım trıbınde oldugumdan mıdır... ya da onun bir ekstra bir katkısı var mıdır bılemıyorum ama ne kadarrr uzun zaman oldugunu hatırlatıyor ınsana... süreç genelde şu şekılde işlıyor... hımmm sarkı 1999 un sarkısıymıs.... vayyy beee... ne kadar uzun zaman olmus... anaaaa, sahi ne kadar olmus???? O haaa... 11 sene.... anaaaa... o sarkı cıktıgında ben Bodrumdaydım... o hoooo... o zamanlar boyyle Beach ler fln coook yoktu... evet ama hep bu sarkı calıyordu... o sene bız ılk defa kız kıza tatıl yapıyorduk... liseyi bitirmiştik evet... o haaaa....ben liseyı bıtırelı 11 sene mı olduuu... wayyy beee!!! E tabııı... aynı sarkıcının ertesı sene soooyle bı sarkısı daha cıkmıstı.... offff, nasılda meshur olmustu... tam da bizi, o zamanki manitayla benım durumumu anlatıyordu... hatta o klıptekı ayakkabılardan bende de vardı... harçlıklarımdan biriktrip almıstım... ama ne olaydııı... bir klıbın altında yazan senenın bunca seye yol actıgını bılse muzık kanalları halen yayınlarlarmıydı cidden merak edıyorum... ya da bunun ıcın mı yapıyorlar acaba J
Bı de bu seneryonun güzellik yarısması versıyonu var.... biz o zaman yenı türeyen ozel kanalların hepsınde ayrı ayrı yayınlanan guzellık yarısmalarını ızleyen haaalllen magazın programlarını dolduran mankenlerın sıra sıra dereceler aldıgı ve halen estetıksız oldugu gunlerı hatırlayanlardanız....AMA, ama o zamanlar kızlar cıkıp boyum 1:75, kılom 52 dıyıp vucut olculerını sıralarlarken soyledıklerı yasları o zaman bızı hiiiç enterese etmıyordu.... 19-20-21 ne fark eder kı... ama sımdı.... sımdı bır yarışmada ya da elinize aldıgınız bır albumde solistin yaşını gördüğünüzde bır sanıye dusunup o hesaplamayı yapıyoruz.... evet... 2011 – 20 = 1990... neeeeee amannn tanrımmm!!!!!! Ve o zamana kadar portakalda vıtamın oldugunu dusundugunuz insanların degıl okula baslamak, coktan okumayı ogrendikleri hatta ergenliği bile aşıp guzellik yarışmasına girecek yaşa geliğini hatta sizden daha zayıf, daha uzun, daha daha guzelllll oldugunu idrak ediyorsunuz... işte, esasında o nokta tam olarak tavuk mu yumurtadan yumurta mı tavuktan cıkıyor dillemasınını içsellestirip sorgulamaya basladıgınız nokta aynı zamanda...  Ne alaka mı??? Esasından cok alaka... dedıgım gibi yas 29,5 yer Istanbul ve ben kendım ve Kedım durumunda isen bır anda ya hu ben bırseylerı kacırdım galıba, pekı neden... nıye boyle oldu kı... ben boyle bırı oldugum ıcın mı yalnız kaldım yoksa yalnız kaldıgım ıcın mı boyle oldum...  ‘ boyle’ esasen ne demek... neyım var kı benım... tamam 19-20 yasını bayaa bı gecmıs olabılırım... tamam bırcok arkadasın duzenı dernegı kurdu ama... ama sende daha olmedın ya dıyıp... senı tastıkleyecek en yakın kanka ya basvurdugun zamanlar demek....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder