5 Eylül 2011 Pazartesi

Yeniliğe Doğru

Tipik, sıkıcı bir plaza insanı olduğumu yazmıştım...Anladığım kadarı ile bu tür işlere sıfır olarak başladığınız zaman çok gözünüz korkmasın diye teker teker almıyorlar işe...Size benzeyen insancıklar da var ve bu koccaaaammman delikte yalnız değilsiniz diye bir grup olarak pazarlıyorlar paketi ve siz hem yeni işe girmenin heyecanı,çömezliği  hem de bu haffffiiif de olsa size okul günlerinizi hatırlatan... sınıf ve hatta kamp ortamındaki eğitim sürecini atlatıp, sizi ısırmak ıcın bekleyen kemirgenlerin oldugu ‘ Ofis’ denen yere girdiginizde bile kayda deger bir süre geçmiş oluyor... Bu süre zarfında akıllı olup durumu idrak edebilirsen ne ala ama benim gibi bünyesine uzun süre Ankaralı zihniyeti işlemiş, büyük hırsları da olmayan biriysen iş arkadaşından Arkadaş olmayacağını ( istisnalar hariç) anlamak için de ek bir süre sarf etmek gerekebilir malesef... peki bu geçiş safhasında hiç mi güzel birşey yoktu ya hu... tabii ki hayır!  Ayağımın tozu ile İstanbulda... 10 mılyon yeni kişi içerisinde, onca yeniliğin üzerine, 23 senede beceremediğim bir şekilde bir de manita patlattım ?!? Evet işte işler o noktada daha da bir yanarlı dönerli pembe diziye dönüşmeye başladı...
Hayır zaten iş hayatını ancak idrak etmeye calışıyorum, bir taraftan da  o güne kadar özenle muhafaza ettiğimiz duyguları keşfetmeye başlamak bünyede farklı tepkimlere yol acabiliyor... Evet  itiraf ediyorum orijinal Bridget ın deneme tahtası benden daha geniş... en azından onda doğrular yanlışlar ve karar verilemeyen noktalar var... Peki ya ben....Ben bir Ankaralıdan ( her kotu tarafımıda Ankaralılıga bağlamak ne kadar doğru o da tartışılır tabii de J ) beklenebileceğin de maksimumunda mantık ınsanı olarak hareket edilen, ağlayıp söylenen, duyguları olan arkadaşlarının yanında hep mantık gozu olan ben... kendime benzeyen bir mantık insanını bulup, onunla keyifli zaman geçirmeye başlayınca indirdim yelkenleri suya... Sonra... Sonraaaa, iş güç de çok rahatsız etmiyordu sanki ve hayat ona izin verdiğim için çok da keyifliydi...E tabii ilelebet böyle gitmeside beklenemezdi di mi ama J Nirvana için çok erkendi ne de olsa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder