5 Ocak 2012 Perşembe

HERŞEYİN BİR ŞEYSİ VAR

Pollyanna olmak adetim değildir. Semsiye almadığım gün yağmur yağar, randevum olduğu gün son dakikada illa işler uzar gibi de Murphy Kanunlarına sonsuz inancım vardır hatta ama tabii ki de içinde bulunulan an değil ama sonrasında bu durumlar hep çok alakasız ama güzel şeylere vesile olmuştur. Şöyle izah edeyim…


Bir gün yolumu şaşırıp yanlış bir sokağa girersem eğer, daha sonra bir zaman o sokak adı benim illa işime yarar…oraya gitmem gerekir bir vesile ile ya da ne bileyim işte…Bir gün Abuzer diye biriyle alakasız bir şekilde tanışırım ve hasbel kader de Abuzer e iyi de davranırım ama o kadar… sonra…kendisini unuttuğum bir anda  Abuzer hiç beklemediğim bir konu ile ilgili karşıma çıkar ve bana o kadar çok yardımcı olur ki J gibi….

Aynı şekilde…beklenenden kolay ve zor yürüyen işler silsilesi için de bir hayır / şer mevhumu olduğu aşikar… Bir kazağı çok beğenirim, almaya giderim, bedeni kalmamıştır alamam… Sonra 1 hafta sonra bir bakarım dükkan indirimde ve tat a ta tammmmmm… kazak orada J Çok mu hafif oldu, pekiii J Tatile Mısır a gitmek isteyeyim, hevesleneyim… son anda bir sorun çıkar ve gidemem…. hoooppp söz konusu tatilde tur şirketleri patlar ve insanlar Mısırda sokaklarda kalırlar :S gibi gibi…. Bunun benim ultra bir şansım vs olduğunu asla düşünmüyorum tabii ki J Bu bence herkes için böyle… ama tabii farkedip, kıymetini bilene J

Tabii bir taraftan da bu durumların ve düşünce tarzının insanda hep bir Hollywood filmi mutlu sonu yakalama hissiyatı yaratması durumu var J  Yay gibi gergin bünyemi bu tip durumlar ve hissiyatlar rahat insana dönüştürmüyor tabii ki J Sırılsıklam olunca yağmurda yine küfrü basıyorum,  ayyy… az zonra kesin gökkuşağı çıkar, ne kadar da güzel yağıyor diye düşünEmiyorum J yine randevuma gecikecek olursam stress topu oluyorum ve tabii yine aynı gün trafik de her zamankinden illa yoğun oluyor ve A noktasından  B noktasına normal zamandan daha uzun bir sürede ulaşıyorum ama daha Hayati meselelerde metanetimi muhafaza etmeye azami özeni gösteriyorum J Örneğin… hayırlı bir kısmet çıktı diyelim bana, en doktoru, en mühendisi hemde J  ama bir türlü denk getirip buluşamıyoruz, görüşemiyoruz…ne diyoruz Kısmet değilmişşşş J ve sonra… Richard Gere elinde kırmızı bir gül ile yürüyen merdivenlerden çıkıyor J J veyahutta…. işte çok bunalmışım… plazanın camlarının açılmamasına, her gün yemek seçmeye çalışmaya bile kılım ama tam o sırada …o da ne…Richard Gere elinde kırmızı bir gül ile yürüyen merdivenlerden çıkıyor J J J gibi, gibi, gibi….


( Bu yazıda da Biricik Nine ağzıyla yazdım resmen ama J  yaşlanıyorum ya ona sayalım… zaten halen paralara da Milyon/ Milyar diyorum J )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder