11 Ocak 2012 Çarşamba

HOLLYWOOD BİZİ KANDIRIYOR olabilir mi???

hollywood
Efendim bizim nesili Televizyon cocukları olarak adlandırabiliriz… hani şu ‘90 larda Genç Olmak’ gibi  mailer gelir ya… sayfa sayfa ve biz hepsine… aaaaa evet böyle birşey de vardı derizzz J evet o biziz… TRT nin süreli yayın yaptığı zamanları görmüş, kanal açılırken okunan İstiklal Marşında evde ayağa kalkan çocuklardık J
Machintosh daha MAC olmamıştı… En çılgın bilgisayar oyunu Pac Man di… Hugo bayaaa bir gelişmiş versiyondu… Biz akşam yemeğine kadar sokakta oyun oynardık… Wii ile spor yapmak yerine sokakta koşar oynardık… Vizon – Tele misali… TV bizim için önemli bir icattı… İlk özel kanalın açılışı dün gibi aklımda wallahi… İnanması zor ama Acun da yoktu o zaman hayatımızda, reality show lardaJ  Susam Sokağının bir adım sonrasında da biz ilk Mari Mar la tanıştık… Cesur ve Güzel ile serpildik J Hergün izlediğimiz bu PEMBE dizilerde, hep iyiler kazandı… Fakir kız, Zengin prensine kavuştu… mazlum her daim hakkını aldı J kötüler hep kaybetmeye mahkumdu… keza, bakınız, Pretty Woman ın sonunda Vivian la Edward kavuştu… Bridget Jones da doğru yolu ve adamı bulup Mark Darcy ile mutlu sona ulaştı J J sanırım bunlardan bize de birazcık NAIFlik bulaştı… ya da en azından bana J
Nasıl diyeyim…böyle bir iyimserlik, böyle bir illa ki mutlu sona bağlanır, illa iyiler kazanır, kırmızı kabloyu kesersek bombayı inaktif hale getirebiliriz gibi içten içe yerleşmiş bi inanç mevzuu bahis…Ya da Karma felsefesine inandığımı da yazmıştım daha önce Pay it forward ( İyilik Yap, İyilik Bul) misali her yaptığım iyilik bana illa illa iyilik olarak geri dönecektir I bekliyorum… Teoride sorun yok ama bu noktada hayat filmi biraz daha Hollywood yapımından çıkıp, Evrupa filmlerine dönüyor… Mutlu son garantisi ve parlak renkler yerini acaba-belki ve İnsallah lara bırakıyor… zaten 2015 senesinde geçen Geleceğe Dönüş 2 filmindeki uçan arabalara da 3 sene uzakta olduğumuz düşünülürse Hollywood bizi kandırıyor olabilir mi sanki, ne dersiniz???

1 yorum:

  1. ınanıyorum Holywood bızı kandırmıyor... hep mutlu son vardır... emınım herkes ıcın farklı zamanlarda farklı mutlu sonlar var.. sadece bıraz zaman..

    YanıtlaSil