3 Şubat 2012 Cuma

Hepimiz Homo-Sapiensiz, Hepimiz İnsan…

Hepimiz Homo-sapiensiz, hepimiz İnsan… ama bir harflik bir kromozom farkı  ( bkz:XX vs XY ) bu kadar mı fark yaratabilir iki cinsiyet arasında… inanması bazen gerçekten çok güç… Birisi yanlış, birisi doğru diye söylemiyorum ama walla başka çalışıyor kafalar… Kadınlarınki saat yönünde ilerliyorsa erkeklerinki kesin saat yönünün aksinde ilerliyor… Haaaa, saat 12:00 da aynı noktada buluşulmuyor mu, buluşuluyor J o ayrı…. Ama o saat arasında mehteran gibi bir ileri – bir geri J J Birbirimizin dilini anlamak için bile ekstra bir caba sarfetmemiz gerekiyor… Hayır aynı anda birsürü detay düsünmeye çalışmak çok da eğlenceli birşey değil ve evet...Erkek kafasına bu anlamda gerçekten çok imreniyorum. Onlar benim Basit Hayat Teoremime kadınlardan kesin daha yakınlar…Temel ihtiyaçları giderildiği sürece de, altı kuru- keyfi yerinde olma olasılıkları kadınlara göre daha büyük olasılık… 

Bazen biz kadınların ne kadar çok ayrıntı düşündüğünü fark edince bile yoruluyorum… ama işte özellikle karşı cinsle birebir temasımız esnasında aynı ayrıntısal düşünce tarzını XY den de beklemek, bulamadığında da hayal kırıklıgına uğramak… o… o biraz olmayacak duaya amin demek… Olur olmasına, neden olmasın ama bu kendi gibi olmayıp ilişkinin başında kadınlara yaranmaya çalışan erkeklerin foyası işler birazm rayına girdiği zaman ortaya çıkacaktır… iki kere iki dört J haaa… diğer bir opsiyon da…. Adamın raydan çıkması ve kulaklarından buharlar çıkarak yol yakınken arazi olması…

Örneğin: - Ben mesaj attım, o bana tam 20 dk sonra cevap Verdi ( kesin beni sevmiyor)
-  Bu hafta buluşalım mı diye bana20 kere sormadı, halbuki geçen hafta tammm 23 kere sormuştu ( kesin benden soğudu)
-  Bugün kulağıma, sırf o bana 5 ay once bugün inci küpe kadınlarda çok zarif duruyor dediği için, o beğeniyor diye inci küpe taktım… ama… ama o, farketmedi bile ( ben onun umrunda bile değilim)
- Şimdi ben buna mesaj atsam, naber … hava da ne kadar soğuk değil mi desem… bu açık bir şekilde ben sinemaya gitmek istiyorum, akşama başka planın varsa iptal et ve bu programı yapalım demektir.
Karşıdakinden Evet ya… zaten haberlerde duydum,33 yılın en soğuk günüymüş! Şeklinde bir cevap alındığında ise o XY nin vay halineeee J

Şimdi hep kendi hemcinslerimi boklamış gibi oldum ama… dediğim gibi erkek cinsi Basit hayata daha yakın olmalarına rağmen… odunluk ve insanlık arasında da bir takım, gözle görülür netlikte farklar var tabii ki…

Örneğin:  - Saçını kahverengiden Sarıya boyatıyorsa manitan, bir farkedebilirsin sanki… Cevap, ben senin saçınla mı ilgileniyorum, sen benim için bir tanesin olmamalı
-  Her daim sponsorluk görevi görmesen de, yıldönümünde, doğumgününde vs, güzel bir yere yemeğe götürmeyi ve hesabı alman usulü ödememeyi, yoksa hatun ağzıma sıçar diye değil de, içinden geldiği için
- Kadın sana mesaj attıysa ve sen toplantıdaysan, artistlik yapma… dünyanın en yoğun insanı senmişsin moduna grime ve toplantıdayım, sonra konusuruz diye bir mesaj yaz… ( yazabiliyorsan J )

Her zaman dediğim gibi sevgili okur; kadın ve erkek kimliğimizin önünde İNSAN kimliğimizi tutarsak bayaaa bir yol katedebiliriz sanki… Böylece bir köprüde karşılaşmış inatçı iki keçi yerine, orta yolda buluşan iki medeni insan , nasıl fikir ama J J J


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder