31 Mayıs 2012 Perşembe

FOTOSENTEZ

Fotosentezle yasayan, aseksuel ve temel bileseni birrrcok orta ebatlı yag hücresinden olusan bir canlı olarak hayatta olmak ve o hayatı tummmm bunlara rağmen,normal bir insanmış gibi sürdürmek çok zor zannat ya hu! Hayır cocukken tiyatrocu olmak istiyordum evet ve ailemin naapıcan, aç mı kalıcan uyarılarını dinleyerek bundan tez zamanda vaz geçtim

ama al... şimdi hayatımın kendisi tiyatro... düşünsenize, Normal bir insan taklidi yapıyorum hergun yaaaa....

Hele şu iş dedikleri, para kazanmak amaçlı heeegün minimum 8 saatimizi geçirdiğimiz ve ofis arkadasları + iş yaptığın insanlara... hani anandan babandan çok gördüğün ve
anana babana naz kaprisi sen yaparken, zike zike onların kaprislerini çekmek zorunda olduğun o insanlara karsı oynamaya calıstıgım oyun... bir de o guzide saatlerin dısında geçirilen
hayatta da, tam üuresel ısınırken dünya, fotosentez yapmaya çalışıyosan...ve mitoz – mayoz bölünemeyeceğini kabul etmen uzunnn bir süreçse ( kı ben 30 senedir idrak sürecindeyim) ZOR oluyor...


 Şimdi atalarımız bazi şeyleri boşu boşuna söylememiş... elde var bir diyar – bir de deve... O kadar yazıyorum çiziyorum... ( ki neden... çünkü düşünüp düşünüp kafayı kırıyorum)
Hayalini kurduğum Basit Hayat yok, olmayacak... Mükemmel erkek gelmiyor, gelmeyecek!!! Onu da geçtim...Haziran geldi ama bu sene korkarım yaz da gelmeyecek...
Ulan daha dün gibi yılbaşı ve ulan, dün gibi o yıldızların bana çizdiği parlak 2012.. Hani Haziranda evleniyordum.. Hani 7 yıldır üzerimdeki kara bulutlar dağılıyordu...
Benim üstümdeki bulutları bırak, atmosferin üstündekiler bile dağılmayacak gibi... Genişleme eğilimindeki yağ hücreleri de aseksüelite konusunda çok da yardımcı olmuyo diycem
ama o da değil... tecrübe ettim... bircok beden oldum ama fark yok... kadının kalçalısı da salçalısı da fayda etmiyor...Ask kaç beden giyiyor onu keşfetmek lazım geliyor...

Üretim hatası var, kesin... evimin kadını, çocuklarımın anası olmak için de kodlanmamışım... CEO olmak için de...Eeeee... ne kaldı geriye... Fotosentezle büyüme... O oooo... Sıkıntı!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder