14 Ağustos 2012 Salı

30. Yaşımın Gidişatı




Ne umutlarla girdim şu 30 eşiğinden... Tamam dedim, en güzel çağımdayım ve aydınlanma başlasın!
Ama öyle eşik meşik hak getire... Bakalım, ne öğrendim 30. Yaşım süresince neleri fark ettim ve ediyorum!!!

-          Kendimle ilğili çözümlenmesi gereken ne kadar çok şey olduğunu ( bilgelik olsun diye demiyorum walla)

-          Etrafımda olan bitenler hala ne kadar naif yaklaştığımı

-          Fiziksel olarak da 30 un  gerçek bi kırılım noktası olduğunu

-          Superstar olamayacağımı J

-          10 numara dostlar biriktirebildiğimi

-          Dostlarımın evlenme etabını tamamlayıp yavaştan bebek etabına girdiği bir zaman olduğunu

-          Büyüdükçe hiçbirşeyin daha toz pembe olmadığını

-          Biraz daha bu konuyu göz ardı edersem cidden evde kalabileceğimi J

-          Evde kalırsam kafayı çizebileceğimi

-          AŞK ın Umut olduğunu

-          Herşeyin insanın kafasında başlayıp kafasında bittiğini

-          Kontrolsüz gücün güç olmadığını

-          EGOnun insan hayatını en çekilmez şey olduğunu

-          İş hayatında tam 8 senemin dolduğunu :S

-          Paranın insan hayatında ne kadar önemli olduğunu

-          Önyargılarımı sevdiğimi J

-          Çok gezenin değil, çok okuyanın daha çok şey bildiğini

-          Bir yaştan sonra öğrenmenin ya da bildiklerini değiştirmenin çok zor olduğunu

-          Hayatı kendi kendime ne kadar da zorlaştırdığımı

-          En kötü kararın bile kararsızlıktan iyi olduğunu

-          Hayatı olduğu gibi kabul etmememiz gerektiğini

-          İstanbulu sevdiğimi

-          Ankarada doğup büyüdüğüm için sanslı hissettiğimi

-          Memleketin hiç de iyiye gitmediğini :S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder