10 Ağustos 2012 Cuma

Armut Piş, Ağzıma Düş... Sapı da Dik Gelsin


Tembelliğin dibine vurdum sanırım... Yaşlanıyorum diycem ama değiiil, en güzel çağımdayım :P

Hararet yaptı, su kaynattı sanırım bünye... Ofiste bırak iş yapmayı, kolumu kaldırmak istemiyorum.
Sevgilim yok, sevgilim yok diye mızmızlanıp duruyorum ama öyle giyinip süsleneyim, yeni yeni ortamlara akayım gibi bir hissiyatın yanından bile geçmiyorum. Hava da sıcak!Kedimi bile zorluyorum Miskinlikte J

Zaten bu kadar çalış çalış koca yaz boyunca anca 1 hafta tatil yap... Hiç adil değil!

Neyse gördük bizde 2 gün güneş, bu arada da  kendime şezlonğ kitabı olarak Stiletto serisinden bir kitap seçtim J Kitapta kariyer yapmış bir savcının çok sevdiği film artisti Doris Day e özenip kadınlığını keşfetmesi gibi gibi.... Bende düşün taşın... Bi rol model bile bulamadım :S

Hadi dedim rol model yok, bari İki saç-baş yapayım ama bu sıcakta o da olmuyo...Topuk desen... Geçen evden topukluyla çıkayım dedim, ofise varana kadar ayaklarda baloncuklar vardı :S E tüm bu ögeler birleştikten sonra makyaj fln yapsam da kurtarmayacak J onu da geç... eeee! Zaten evden metroya yürürken bile daha sabahtan sucuk oluyorum... fennaa! Herşey için maşallahhhh bi bahanem var, sonra otur tatildeki çiftlere nefretle bak J

Durum böyle olunca yine dön dolaş Impulse reklamındaki gibi hiç tanımadığınız biri size çicek verirseyi beklemeye başlıyıp kendi kendine mutsuz oluyorsun işte... Offff, Çok Sı-kı-cıııı :) 


P.S. Şimdilik olayı böyle dalgaya vuruyorum fln ama... bi kaç sene sonra konsept değişti değişti... :S


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder