4 Eylül 2012 Salı

Yarına Hazırım





Dün bir anda, durup dururken bi mutlu oldum
Ve neden? :)
İyi ki eski erkek arkadaşımdan ayrılmışım dedim kendime

Düşündüm

Neticesinde yaklaşık 4 sene sevgilim ve en yakım arkadaşımdı
Öööyle ergen fln da diildik ama yine de birlikte büyüdük
Çok güzeldi Çoook...

Sonra

Ondan sonra geçen yine yaklaşık 4 seneme baktım
Ayyyy.... ne güzel şeyler yapmışım ben yaaaa :)

Kimler kimler girmiş hayatıma, kimler kimler çıkmış
Neler Neler yenmiş, içilmiş
Nerelere, Nerelere gidilmiş, görülmüş

Ve...

Onunla birlikteyken, o zamanki kafamla ve o ilişki kafasıyla
O zamanki param-pulum-görgüm-isteklerimle
O ilişki devam etseydi... Ya Mutlu(?) Son olsaydı
Ne kadar eksik olacakmışım... Ne kadar başka bir ben olacakmışım

Şimdi...

Süper miyim, hayır! Eksiklikler yok mu, var

Ama

Bugünümü seviyorum yaaaa :)

Bunu idrak etmem bayaaa bi uzun sürdü ama walla

Herşeyin bi Şeysi var!!!



Kıssadan Hisse...
Change is the essence of life... Be willing to surrender What you are for what you could become

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder